Abc4home.pl – Dom pełen wrażeń

Odmień swój własny dom

Filmy reklamowe – podstawa skutecznej kampanii reklamowej

filmy reklamowe

Produkcja filmów promocyjnych obecnie przeżywa prawdziwy rozkwit. Okazuje się, że są one nie tylko coraz popularniejsze, ale co więcej przynoszą one coraz większy zysk konkretnym markom. Obecnie zwraca się uwagę także na to, że przeciętny użytkownik Internetu, chętniej obejrzy film, niż przeczyta nawet najlepiej zoptymalizowany tekst. W sieci koniecznie trzeba zaistnieć, a filmy reklamowe mogą być dużym krokiem, na drodze do sukcesu.

Filmy reklamowe, a skuteczna kampania promocyjna

Produkcja filmów promocyjnych, nie jest wcale nową dziedziną, co więcej towarzyszy nam ona co najmniej kilkanaście lat. Jednak dopiero postępująca cyfryzacja i ogólny, łatwy dostęp do Internetu, przyczyniły się do tego, że to właśnie filmy promocyjne stały się jednym z najskuteczniejszych elementów, które determinują skuteczną kampanię reklamową. Nie da się ukryć, że dzięki takiemu materiałowi, możemy przedstawić ogromną ilość informacji, skondensowanych w czasie i- co najważniejsze z punktu widzenia internauty- w niezwykle atrakcyjnej formie. Nawet najkrótszy film reklamowy może być najskuteczniejszym nośnikiem informacji, które przekaże odbiorcy w krótkim czasie. Dzięki nim skutecznie możemy zaangażować podświadomość widza, a także sprawić, że zacznie on kojarzyć i rozpoznawać markę. 

Skuteczna produkcja spotów reklamowych- co na nią wpływa?

Najważniejszą rolę w produkcji spotów reklamowych, odgrywają badania percepcji filmu. To właśnie wtedy można wywnioskować, które elementy w nim zawarte, najsilniej wpływają na widza, a następnie można stworzyć skuteczny film reklamowy. W taki sposób właśnie swoje produkcje realizuje firma ImpactProduction, która nie tylko skupia się na superlatywach reklamowanego produktu czy usługi, ale również na stworzeniu niezwykłej kreacji artystycznej, po obejrzeniu której, będzie można w łatwy sposób odpowiedzieć na zasadnicze pytanie: czego dotyczył film?. Skuteczna produkcja filmów promocyjnych to połączenie kreacji, scenariusza i odpowiedniego przekazu, wraz z podkreśleniem zalet reklamowanego produktu. Tylko odpowiednia gra podświadomością widza, może go w pełni zaangażować, a także skłonić do podjęcia decyzji.

Do kogo adresowane są filmy reklamowe?

Największą zaleta filmów reklamowych jest to, że można skierować do konkretnej grupy docelowej, która powinna poznać i zainteresować się reklamowanym produktem. Jak więc łatwo się można domyślić produkcja spotów reklamowych będzie miała inne cechy w przypadku, gdy film będzie adresowany do młodzieży, a inne, gdy grupą docelową będą osoby 50+. Warto wspomnieć, że filmy reklamowe bez konkretnego zaadresowania i ukierunkowania na grupę docelową, mają dość niskie szanse na to, by poprawić skuteczność całej kampanii reklamowej. Skierowanie oferty do konkretnej grupy potencjalnych klientów, a następnie dobrania odpowiedniej kreacji artystycznej i słownej filmu, może znacznie zwiększyć szanse na to, by marka zakorzeniła się w świadomości odbiorców.