Abc4home.pl – Dom pełen wrażeń

Odmień swój własny dom

Krzesła kontraktowe: jak wybrać odpowiedniego dostawcę

krzesło

Rynek kontraktowy staje się coraz ważniejszy dla firm meblowych i projektowych, szczególnie gdy współpracują z klientami B2B. W rzeczywistości firma często zatrudnia wyszkolonych pracowników odpowiedzialnych za cały projekt, od projektu po produkcję mebli. Fazy ​​projektu obejmują również wybór dostawców i zarządzanie nimi w celu dostarczenia ukończonego projektu klientowi końcowemu. Ten konkretny segment rynku nazywa się kontraktem. Dla firm, które produkują meble i akcesoria meblowe, stała się kluczowym rynkiem. Veneta Sedie nie jest wyjątkiem. Rynek krzeseł kontraktowych jest niezwykle ważny dla naszej firmy.

ZACZNIJMY OD ŁATWEGO PYTANIA. JAK ZARZĄDZANI SĄ KLIENCI KONTRAKTOWI?

Kontrakty z klientami są zwykle nadzorowane przez naszych współpracowników, którzy są przeszkolonymi ekspertami zdolnymi do proaktywnego zarządzania projektami i realizacji zamówienia na każdym etapie, nawet po dostawie.

W przypadku większych, bardziej złożonych projektów, kierownicy sprzedaży lub kierownicy projektów sprzedażowych będą odpowiedzialni za spotkanie z klientem i architektami, poczynając od fazy rozwoju, aż do dostawy krzeseł kontraktowych. Wspieramy tych specjalistów na każdym etapie, nawet odwiedzając place budowy i budynki poddawane renowacji. Ten poziom kontaktu pozwala nam bardzo dobrze zapoznać się z każdym projektem i przewidywać wszelkie ograniczenia operacyjne. Dzięki bezpośrednim spotkaniom i postępom operacyjnym relacje z klientami mogą być bardziej osobiste. Potrzeby klienta są dokładnie analizowane, tworząc lojalność i zapewniając, że Veneta Sedie jest pierwszym dostawcą, który przyjdzie na myśl, gdy klient potrzebuje kontraktowych krzeseł do projektu.

JAK RADZISZ SOBIE Z DOSTOSOWYWANIEM KRZESEŁ KONTRAKTOWYCH?

Istnieją dwie różne opcje personalizacji fotela kontraktowego. Możesz wybrać model z katalogu lub model niestandardowy.

Gdy klient wybrał model katalogowy, pierwszym krokiem jest ustalenie, czy rozmiar i rama fotela będą pasować do całego projektu. Jeśli zamówienie jest wystarczająco duże, aby spełnić nasze korzyści skali, możemy wprowadzić różne zmiany w standardowych modelach, aby lepiej sprostać konkretnym potrzebom klienta. Na przykład klient urządzał restaurację na weneckim Piazza San Marco. W naszym katalogu znaleziono model o idealnym wyglądzie, ale z powodu ograniczeń przestrzennych musieliśmy zmniejszyć o 20% rozmiar oryginalnego krzesła.

Oczywiście klient składający takie żądanie rozumie, że realizacja zamówienia zajmie więcej czasu niż standardowe zamówienie. Ponadto wymagane jest zamówienie minimum 50 krzeseł. Jednak większość miejsc otwartych dla publiczności potrzebuje co najmniej takiej liczby krzeseł. W końcu warto trochę poczekać na krzesła.

Po ustaleniu wielkości krzeseł kontraktowych następną fazą jest wybranie odpowiedniego wykończenia i pokrycia. Oferujemy szeroką gamę kolorów, tkanin i materiałów. Ale jest też wielu klientów, którzy domagają się niestandardowych wykończeń i pokrowców na krzesła. W takim przypadku nasi pracownicy zapewnią pełną konsultację, aby pomóc klientowi wybrać idealne wykończenie i pokrycie w celu zapewnienia pełnej satysfakcji.

A JAK POMÓGŁBYŚ KLIENTOWI, KTÓRY CHCE ZAMÓWIĆ KRZESŁA NA ZAMÓWIENIE?

Ponieważ mamy wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie, jesteśmy w stanie świadczyć najwyższej jakości usługi naszym klientom poszukującym krzeseł kontraktowych na zamówienie. Proces jest wysoce zorganizowany i istnieje stały, bliski kontakt z naszym działem technicznym, który sprawi, że szkic stanie się rzeczywistością. Dzięki naszej wiedzy fachowej jesteśmy w stanie uprzemysłowić produkcję krzeseł kontraktowych na zamówienie, aby osiągnąć pożądany przez klienta wynik. Aby osiągnąć ten cel, tworzymy szczegółowe renderingi techniczne, które dają klientowi wyobrażenie o produkcie końcowym. Klient musi najpierw zatwierdzić wstępny projekt, zanim elementy fotela zostaną szczegółowo zaprojektowane i rozpocznie się odpowiedni cykl produkcyjny. W tym scenariuszu,

DLACZEGO KLIENT POWINIEN WYBRAĆ VENETA SEDIE NA KRZESŁA BIUROWE?

Jesteśmy w stanie zaspokoić nawet najtrudniejsze żądania dostosowania dla naszych klientów przewodniczących kontraktów. To ogromna zaleta. Nasza dogłębna wiedza na temat łańcucha dostaw zapewnia nam niezwykłą elastyczność w zaspokajaniu szerokiego zakresu potrzeb. Jednym z aspektów, który odróżnia nas od konkurencji, jest nasza wiedza zdobywana przez lata dzięki kontaktom z wymagającymi klientami i rynkami (przede wszystkim branżą morską). To pozwala nam oferować ten sam poziom produktu nawet klientom, którzy obiektywnie nie mogliby sobie pozwolić na tak wysoką jakość. Kolejnym pozytywnym aspektem, który naszym zdaniem nas wyróżnia, jest nasz wyjątkowo jasny, dobrze zdefiniowany proces produkcji. Przekłada się to na precyzyjne, dokładne kontrole, które gwarantują terminowe rozwiązanie wszelkich problemów, które mogą pojawić się na etapie produkcji.

Dodaj do tych cech przejrzystość i otwartość. Oba są dla nas bardzo ważne i pozwoliły nam ściśle współpracować z wybitnymi klientami, którzy chcą bardzo uważnie śledzić masową produkcję swoich krzeseł kontraktowych. Nasi klienci wiedzą, że mogą na nas liczyć. Jesteśmy niezawodnym partnerem, który w każdej chwili otworzy drzwi fabryczne, aby zapewnić klientom jakość każdego produktu. I z pewnością nie jest to coś, co zrobią wszystkie firmy.